28 april 2011

Min Canon åker än en gång in på service

Det har inte blivit sådär överdrivet mycket bilder på slutet, däremot har det hänt andra saker. Min mindre kompaktkamera har börjat krångla för andra gången. Denna gång är det än en gång damm på sensorn men nu har den också börjat exponera felaktigt. Igår skickade jag in den på service igen, hoppas den kommer tillbaka och fungerar felfritt resterande tid. :P

Och varför fungerar inte mina bilder till höger..fuskbugg där jag hostar bilderna har varit olydiga och stängt ner hemsidan..nej men jag vet inte varför sidan ligger nere, förhoppningsvis så får dom upp den inom sinom tid.
DSC_4605a
DSC_4703a

2 kommentarer:

  1. Hur mkt kostade ditt kamerahus?

    SvaraRadera
  2. Om du syftar på min Nikon så tror jag att jag fick den för 6500 kr. Då hade den gått 7000exp. men var i nyskick.

    SvaraRadera